Thursday 10 May 2018

Great Eastern Viper Challenge Johor Edition (12km, 15 obstacles)

5 Mei 2018, pertama kali saya menyertai acara larian berhalangan/ obstacles. Tak lari pun, jalan je... obstacles pun tak buat semua...tapi it was fun! Especially bila dibuat bersama kawan- kawan..dalam hujan lebat, route tanah merah bertukar jadi sungai kecil : ).

Team kami, tak de lah team mana pun, tapi daftar sama-sama under Terjal, saya, suami, Rofi dan Aidi.



Selepas Obstacle Pertama - merangkak ala askar di bawah kawat berduri dan tali yang ada arus eletrik,selepas obstacle yang ini kami  team up dengan Kak Dyna, Kausar dan Anis.


Obstacle kedua... saya cuma dapat buat sampai bar ke4 lepas tu jatuh macam nangka hahaha...

Obstacle ketiga


Obstacle keempat..terjun lombong! hahaha..

Saya duduk tepi je jadi cameraman hahaha




Obstacle kelima..lepas ni saya dah lost count hahahaha..tyre flip!


Teamwork!
Running buddy, muddy sisters!





Tiba - tiba tembus ke kampung nelayan... Sungai Pendas

Obstacles kedua terakhir

Done! Officially we are Vipers's alumni!
Selesai dalam masa 3jam 30 min.

No comments:

Post a Comment