Wednesday 13 September 2017

Steigen Socks


Stokin ni dicadangkan oleh sahabat-sahabat yang dah pernah lari half dan full marathon. So, sy pun try beli. Nanti saya bagi review ya :).. tapi lambat lagi lah sebab nak test untuk lari jarak yang agak jauh(dalam rekod peribadi saya lah ) iaitu 12km pada hujung bulan ni...tungguuu...so far untuk rekod, saya tak pernah kena blisters lagi ( paling jauh pun lari 10km setakat ni), kena kebas-kebas jari kaki tu ada.Stokin ni ada saiz 1/4 length, 1/2 length dan 3/4 length. Compression socks pun ada tapi ni mesti harga RM100 ke atas nih.

Yang bestnya, siap guarantee no blister okayy...

Boleh baca penuh di sini. No blisters


Menarik!

Saya beli dari Jason Ku ( Sportslife Fusion) order melalui whatsapp 0138882887 ( RM180 utk 3 pairs - kalau beli satu RM69 - exclude postage. Saya combine buying with a friend). Tapi maybe boleh dibeli di kedai-kedai sukan lain juga. Senang beli/order online sahaja sebab lately macam kesuntukan masa nak keluar ke kedai huhu...dan bahaya gi kedai, takut masuk kedai plan nak beli 1 barang tapi keluar kedai jadi 5 barang camno? hahahahaha


Yeah.. let's run! 

No comments:

Post a Comment