Saturday 5 November 2016

Running, after vertigo

Just to share larian saya lebih kurang sebulan selepas vertigo attack,pagi semalam...vertigo masih ada tapi frequency dah berkurang(dari setiap hari ke selang 3-4hari)..jadi sekarang masa utk test pace :), dan improve stamina sebelum mula kembali ke minat utama sy, hiking .

My personal best time and pace so far...a challenge to myself.




Yang di bawah ini pace dan masa yang diambil seminggu sebelum larian di atas. Basically banyak berjalan sebab bila berlari beria sikit, rasa nak muntah. hehehe...

1 comment:

  1. Saya 3.2KM dalam tempoh 30 minit plus minus....saya rasa saya berjogging/brisk walking...tapi suami selalu tegur..."kenapa lari?" Erkk.....maybe sebab badan berisi mcm saya ni orang nampak mcm berlari sedangkan tgh susah payah berjogging sebenarnya...

    ReplyDelete